Wpisy archiwalne w miesiącu
Luty, 2021
Dystans całkowity: | 171.94 km (w terenie 57.00 km; 33.15%) |
Czas w ruchu: | 09:02 |
Średnia prędkość: | 19.03 km/h |
Liczba aktywności: | 4 |
Średnio na aktywność: | 42.98 km i 2h 15m |
Więcej statystyk |
Niedziela, 28 lutego 2021
Wał wydartowski
Czas powoli wracać na terenowe rewiry, ale jeszcze w wydaniu błotnikowca. Jeszcze sporo błota pośniegowego zalega wszem i wobec.
- DST 43.84km
- Teren 26.00km
- Czas 02:31
- VAVG 17.42km/h
- Sprzęt GT Avalanche 1.0
- Aktywność Jazda na rowerze
Środa, 24 lutego 2021
Pierwszy raz na szosę w tym roku
Krótki wypad przetestować odświeżony setup w kolażówce. Z racji, że Carrerę kupiłem używaną to należało kilka rzeczy zmienić. Do wymiany poszło:
- widelec przedni - karbon bliżej nieznanej firmy zastąpił fabryczny stal (700 g różnicy). Dużo większy komfort jazdy.
- koła wraz z oponami na lżejsze i systemowe Easton EA70 - kolejne 700 g różnicy. Przyspieszanie nieporównywalnie lepsze.
- siodełko na twardsze i węższe - stare za miękkie, niewygodne i obcierało w pachwinie.
- Nowe dwa łańcuchy KMC X8.
- Nowa owijka taka sama jak była, bodajże korkowa lub piankowa (sam nie wiem). W każdym razie gruba i bardzo wygodna.
Nowe koło tylne posiada bębenek na kasetę 11s, a stara piasta dzierżyła kasetę 8s. Musiałem więc dorobić sobie na tokarce odpowiedni dystans/podkładkę pod kasetę, żeby zlikwidować luzy. Wartość roweru wzrosła dwukrotnie :)
Dokonałem też zimowego odświeżenia całego roweru - głównie smary, regulacje i czyszczenie, sprawdzenie czy wszystko proste, ustawienie siodełka/kokpitu. Teraz wszystko chodzi jak złoto.
Tak się prezentuje maszyneria:
- widelec przedni - karbon bliżej nieznanej firmy zastąpił fabryczny stal (700 g różnicy). Dużo większy komfort jazdy.
- koła wraz z oponami na lżejsze i systemowe Easton EA70 - kolejne 700 g różnicy. Przyspieszanie nieporównywalnie lepsze.
- siodełko na twardsze i węższe - stare za miękkie, niewygodne i obcierało w pachwinie.
- Nowe dwa łańcuchy KMC X8.
- Nowa owijka taka sama jak była, bodajże korkowa lub piankowa (sam nie wiem). W każdym razie gruba i bardzo wygodna.
Nowe koło tylne posiada bębenek na kasetę 11s, a stara piasta dzierżyła kasetę 8s. Musiałem więc dorobić sobie na tokarce odpowiedni dystans/podkładkę pod kasetę, żeby zlikwidować luzy. Wartość roweru wzrosła dwukrotnie :)
Dokonałem też zimowego odświeżenia całego roweru - głównie smary, regulacje i czyszczenie, sprawdzenie czy wszystko proste, ustawienie siodełka/kokpitu. Teraz wszystko chodzi jak złoto.
Tak się prezentuje maszyneria:
- DST 29.57km
- Czas 01:05
- VAVG 27.30km/h
- Sprzęt Carrera TDF
- Aktywność Jazda na rowerze
Niedziela, 21 lutego 2021
Leśne przełaje
Śniegi roztopione już niemal na dobre, co spowodowało jazdę po typowo błotnistych ścieżkach. Istne przełaje :)
W pierwszą stronę do Powidza w miarę optymalną trasą. Powrót z zahaczeniem o Skorzęcin.
W pierwszą stronę do Powidza w miarę optymalną trasą. Powrót z zahaczeniem o Skorzęcin.
- DST 57.18km
- Teren 14.00km
- Czas 02:54
- VAVG 19.72km/h
- Sprzęt GT Avalanche 1.0
- Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 6 lutego 2021
Leśny Glacjał
Nastąpiło zlodowacenie, czyli po roztopach nastąpił ponownie srogi mróz i stworzył grubą warstwę lodową, pokrytą lekką warstwą śniegu na drogach leśnych i mniej uczęszczanych. Efektem tego jest jazda w tempie szybszego chodu żeby nie stracić zębów. Tak oto jechałem ze Smolar do Dębówca. Drogi asfaltowe są względnie odśnieżone i można normalnie jechać.
- DST 41.35km
- Teren 17.00km
- Czas 02:32
- VAVG 16.32km/h
- Sprzęt GT Avalanche 1.0
- Aktywność Jazda na rowerze