2022 baton rowerowy bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy GrubyTno.bikestats.pl

Statystyki odwiedzin

Kwiecień, 2020

Środa, 29 kwietnia 2020

Do pracy/Z pracy

Rozpoczęcie sezonu rowerowego do pracy i z pracy. Trasa w pierwszą stronę przy S5, w drugą przez Biskupice, Pobiedziska.
  • Sprzęt GT Avalanche 1.0
Niedziela, 26 kwietnia 2020

Lucha Libre #4

Tym razem solo przez las do Anastazewa, by stamtąd przemknąć do Przybrodzina, Powidza (Dzika Plaża) i wrócić przez Wiekowo, Ćwierdzin, Miaty.

Jeszcze rok temu w tym miejscu rower by był pod wodą...

Piątek, 24 kwietnia 2020

Lucha Libre #3 - Września

Kolejny wyjazd z Robertem, tym razem na dłuższą eskapadę. Obraliśmy kierunek do Wrześni. Ja miałem jeden zasadniczy cel tej jazdy - zaliczyć park rowerowy Małpi Gaj i spróbować pokonać zjazdy i podjazdy. Kilka lat wstecz podczas pierwszej mojej wizyty bałem się zjechać z tych górek.
W pierwszą stronę jedziemy przez Krzyżówkę, dalej przez las do Trzuskołonia i Arcugowa, gdzie nawiedzamy pałac:

Z Arcugowa dobijamy do nudnej asfaltowej drogi Witkowo - Września, by tam objechać miasto i dotrzeć ostatecznie do wspomnianego parku. Jak się okazuje, po jednej rundce w Małpim Gaju przestają już być te zjazdy takie straszne. Jak już wiadomo jak tam zjeżdżać, wtedy sprawiają prawdziwą frajdę tamtejsze górki :) Kilka rundek później jedziemy na jakiś obiad i następnie w drogę powrotną do Trzemeszna przez Gutowo Wielkie, Otoczną, Chwałkowice, Brudzewo i DW260 do Witkowa. Stamtąd już asfaltową do Trzemeszna. Na miejscu orientuję się, że brakuje 10 km do pełnej setki i z racji zapasów sił postanowiłem jeszcze dokręcić przez Kruchowo. Tak oto wpadła druga setka w tym roku :)
Środa, 22 kwietnia 2020

Lucha Libre #2 - Dolina Rzeki Gąsawki

Na środę zebraliśmy się w trójkę z Robertem i Patrykiem (naturalnie zachowując odpowiednie odstępy) by przemierzyć Pałuki w kierunku Doliny Rzeki Gąsawki. Z racji ich przebiegu wiedziałem, że to będzie jazda rekreacyjna a mimo to zaplanowałem trasę nieco bardziej wymagającą :)
W pierwszą stronę jedziemy przez Duszno, Padniewo, Józefowo do Wieńca na jeden z ciekawszych widoków w okolicy:

Dalej wykręcamy na Niestronno a stamtąd już lada moment cel wyjazdu:

Zastanawialiśmy się po drodze czy będzie legalny wjazd do rezerwatu, gdyż ze względu na wcześniejsze obostrzenia słyszałem że wstęp jest zagrodzony biało - czerwoną taśmą. Wstęp, równo ze zniesieniem częściowym obostrzeń, jest wolny. Po drodze napawamy się krajobrazami:

Jest to miejsce publiczne, więc maski na japy :)

Powrót już bez fajerwerek leśnostradą przez plażę w Gołąbkach, Grabowo, Kierzkowo.
Poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Lucha Libre #1 - Skorzęcin

Zniesiono częściowo od dnia dzisiejszego obostrzenia na wjazd do lasów, więc uznajemy to za zezwolenie na legalną jazdę na rowerze. Niby wcześniej takich zakazów nie było, ale słyszało się tu i ówdzie o jakiejś nagonce na jazdę rowerem, więc postanowiłem sobie zrobić przerwę od jazdy na rowerze w celach rekreacyjno - sportowych.
Na pierwszy rzut zabrałem ze sobą Roberta, który rozpoczyna swoją przygodę na rowerze w tym roku, więc wiedziałem, że to będzie delikatna jazda. Udaliśmy się do Skorzęcina na molo. Tak teraz będą wyglądać jazdy na rowerze w miejscach publicznych...

W drodze powrotnej coś mi się but nie trzymał pedała. Szybki rzut okiem i widzę, że wykręciła się śruba trzymająca jedną ze stron zatrzasku do bloku. Delikatnie dojechałem z tym do domu i dokonałem od razu full serwisu pedałów.
Wtorek, 7 kwietnia 2020

Do Gniezna załatwić potrzeby znowu

Drugi raz do Gniezna w czasach mocniejszych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu. Argument był, więc pojechałem rowerem do Gniezna przy okazji załatwić pewne sprawy. W drodze powrotnej postanowiłem zajrzeć do Jankowa Dolnego na budowę nowego osiedla, którą wcześniej widziałem na BS u Sebkafiremana. Faktycznie jak budowa dojdzie do skutku będzie to kolejne ogromne osiedle domków znanych mi z okolic Poznania:

Osobiście przeszkadzała by mi tam bliskość obwodnicy Gniezna i hałas z niej dobiegający, ale bliskość lasku zdecydowanie na plus. Kwestia gustu i ceny.
Niedziela, 5 kwietnia 2020

Do Gniezna załatwić potrzeby

Dość mocno podobno ograniczono możliwość poruszania się z racji trwającej pandemii koronawirusa (moim zdaniem paranoja), więc trzeba teraz szukać argumentów na możliwość wyjścia na rower. Swoją drogą mijałem dzisiaj policję i żandarmerię wojskową i żaden nie zwrócił uwagi, że przemierzam świat na dwóch kółkach. Nie wiadomo co myśleć o obecnej sytuacji...