2022 baton rowerowy bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy GrubyTno.bikestats.pl

Statystyki odwiedzin

Listopad, 2016

Niedziela, 27 listopada 2016

Dookoła j. Wierzbiczany + Skorzęcin

Umówiłem się z Patrykiem na krótką przejażdżkę z racji tego, że była godzina 11:00, a kolega szedł na popołudniu do pracy. Postanowiliśmy objechać jezioro Wierzbiczany, gdzie pokazałem mu skarpę, której nigdy wcześniej nie widział. Widok wyglądał mniej więcej tak:

Z Lubochni pojechaliśmy singlem wzdłuż jeziora, gdzie z kolei widok rozlegał się taki:

Dalej niebieskim szlakiem z jedynką dojechaliśmy do Miat. Ja miałem mało, a Patryk musiał się zbierać, więc on pojechał do Trzemeszna a ja lasem przemknąłem do Gaju, by kilka kilometrów dalej znów wbić do powidzkich lasów i dojechać do Skorzęcina:

Ze Skorzęcina pojechałem trasą Winter Race do Kinna, skąd już resztę drogi jechałem pod okropny wmordewind spowalniający mnie do 15 km/h.
Poniedziałek, 21 listopada 2016

Do pracy/z pracy

Pierwszy dojazd do pracy z Trzemeszna. Dzień wcześniej umyłem rower i nasmarowałem łańcuch, by w okolicach żwirowni w Wymysłowie uj***ć go na nowo, przejeżdżając kilkasetmetrową błotną polną. Trzeba będzie na wiosnę obrać trochę inny wariant trasy niż ta optymalna droga. Dodatkowo koło wieży na Wierzbiczanach pogoniły mnie dwa kundle, z czego jeden złapał mnie raz za buta. Na szczęście odczepiły się, kiedy minął mnie samochód z naprzeciwka. Przekleństwo te psy... Droga powrotna przez Osiniec, Krzyżówkę i Miaty
Niedziela, 20 listopada 2016

Niedzielny błotny wypad do Mogilna

W ten dzień udało się zebrać większą ekipę, bo z Trzemeszna wyruszyliśmy w czterech razem z MariuszemKacprem oraz Patrykiem. Pojechaliśmy w kierunku Ignalina i Przyjmy, by stamtąd odbić na Palędzie i dojechać do okolic jeziora Wienieckiego. W pewnym momencie ujrzeliśmy taki ciekawy widok:

Ekipa w tym miejscu ponapawała się krajobrazem, pojadła co nieco i pojechała dalej:

Pojeździlśmy w terenie, gdzie Mariusz zapodawał tempo, więc nie było łatwo. Do Mogilna dojechaliśmy już nieco przetargani a tam znad jeziora ruszyliśmy przez Chabsko w kierunku Izdeb. Tam okazało się, że błoto jest niemiłosierne i brodziliśmy tam jadąc co najwyżej 15 km/h. Po dojechaniu do asfaltu i odbiciu na Duszno nie było już tak źle. Widok na wieżę z daleka, gdzie już nie podjechaliśmy, tylko odbiliśmy w lewo za podjazdem.

W Kierzkowie podjęliśmy decyzję, żeby dokręcić do pięćdziesiątki i pojechaliśmy przez Kruchowo i Pasiekę do Trzemeszna. Patryk został w tyle opadnięty z sił i, jak się później dowiedziałem, pękło mu ogniwo w łańcuchu i z problemami dojechał. Wyjazd ciężki pod względem tempa i terenu jakie narzucił Mariusz :P
Niedziela, 13 listopada 2016

Skorzęcin za dnia

Wyprawa do Skorzęcina z Mariuszem
Piątek, 11 listopada 2016

Skorzęcin w nocy

Kolejny wyjazd pod osłoną nocy. Temperatura powyżej zera więc nie najgorzej. W pierwszą stronę przez Jerzykowo i pomyliłem ścieżki, co spowodowało wyjazd we wsi Skorzęcin. Powrót przez Sokołowo, Gaj.
Środa, 9 listopada 2016

Duszno, Gołąbki

Kolejna przeprowadzka - tym razem do Trzemeszna. Życie zmusiło. Póki co odejdą pewnie jazdy do pracy z racji niskich temperatur. Wszelkie wyjazdy będą się zaczynać pewnie z Trzemeszna. Tym razem na Gołąbki przez Duszno, spod wieży już w nocy