2022 baton rowerowy bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy GrubyTno.bikestats.pl

Statystyki odwiedzin

Wtorek, 21 lipca 2020

Kompu kompu vol. 4

Tegoż dnia postanowiłem wypróbować jezioro, w którym nigdy się nie kąpałem, a często przejeżdżając jesienią miałem na to ochotę. Mowa o jeziorze Kamienieckim w Rękawczynie. Dojazd z uwzględnieniem lekkiego terenu dla funu przez las w Miatach, następnie w Skubarczewie. Ze Skubarczewa popełniłem drugi raz w życiu tę samą pomyłkę skręcając nie w tą drogę co trzeba, co spowodowało nawrotkę do Orchowa. Stwierdziłem, że nie będę zataczać pętli, tylko pojadę przez Myślątkowo i Rękawczynek nadkładając trochę kilometrów. Na miejsce docieram w miarę sprawnie ale pod wiatr.

Jezioro w tym miejscu płytkie, ale ciepłe. Podoba mi się ten klimat zarośli, pomijając sofę :) Po szybkim przepłynięciu jazda już prosto do Trzemeszna asfaltami przez Słowikowo, Trzemżal.

W tym momencie rozpoczynam challenge na Stravie o nazwie Shimano Grand Tour, w którym jako główną nagrodę można wygrać topową grupę szosową Shimano Dura Ace Di2 z pomiarem mocy w korbie. Szansa jest mała, bo udział bierze blisko 300 tys uczestników. Ale zawsze jest jakaś szansa :)
Doczytałem też, że ten, który przejedzie pod rząd 21 dni, ma szansę na jakieś "extra prices" od Shimano. Podejmuję rękawicę :)