2022 baton rowerowy bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy GrubyTno.bikestats.pl

Statystyki odwiedzin

Poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Bödele

Stwierdziłem w końcu że pora na porządnego tripa z jakimiś przewyższeniami. Wybór padł na Bödele i rejony ośrodka narciarskiego, gdzie na poprzednim turnusie uczyłem się jeździć na snowboardzie. Błyskawiczny przejazd do Dornbirn i stamtąd już zaczęła się wspinaczka. Pojechałem szlakiem jakiegoś znalezionego w internecie tripa. Widoczność tego dnia słaba:

W pewnym momencie przyszło mi się zmierzyć z kilometrowym podjazdem, którego średnie nachylenie wynosiło 18%. Póki był asfalt jakoś człapałem się pod górkę. Jak asfalt się skończył niestety przegrałem walkę z wzniesieniem. Stwierdziłem, że jestem za słaby na takie klocki. Mam nadzieję, że zdjęcie poniżej odda skalę problemu:

Po dotarciu do płaszczyzn i drogi początkowo próbowałem zaatakować szczyt szlakiem pieszym. Niestety nachylenie na tymże szlaku nie zmalało ani trochę a i zaczął pojawiać się śnieg zalegający na trasie. Stwierdziłem, że wrócę do asfaltu i nim podjadę sobie resztę. Na szczycie spodziewałem się zacnych widoków, ale przejrzystość powietrza mi to uniemożliwiła:

Zjazd ze szczytu to dla mnie dopływ adrenaliny po same uszy. Bałem się już nawet tego, że hamulce zaraz przestaną działać i będę musiał jakoś wyhamować piętami. Na szczęście rower był dobrze przygotowany i nic nie zawiodło. Z Dornbirn droga powrotna już bez fajerwerek. W tym dniu pobiłem chyba rekord w wysokości na której się znalazłem na rowerze ok. 1140 m n.p.m.